Support

Direktnummer

0910-21 10 75

Mail:

support@anysys.se

Prata med en expert

Har du frågor, vill ha hjälp med felsökning eller vill ge en synpunkt på våra produkter? Prata direkt med en av våra experter. Behöver du teknisk support rekommenderar vi att du startar ett supportärende direkt i programmet.
Läs mer

Vanliga frågor och svar


Vad skiljer Anysys från mitt vanliga ekonomisystem?

Med Anysys adderar ni fakturahantering till ert ekonomisystem. Vi är specialister på allt som rör hantering av leverantörsfakturor. Allt från tolkning och integrationer till att automatisera rutiner.


Hur gör jag om jag vill boka en demo?

Enklast är att fylla i vårt kontaktformulär, då kommer någon av våra återförsäljare att kontakta er.


Vad kostar Anysys lösningar?

För mer information om priser och funktionalitet är du välkommen att kontakta oss, enklast är att fylla i vårt kontaktformulär.


Kan vi ta med oss fakturahistorik när vi byter till Anysys?

Ja, i de flest fall kan vi importera fakturor från annat system. Det förutsätter att vi får åtkomst till indexdata och bildfiler.


Kan Anysys integreras med mitt ekonomisystem?

Troligtvis! Testa söka efter ert ekonomisystem med sökfunktionen på sidan Tjänster. Om det finns med i listan har vi redan stöd för systemet. Saknas ert system kontaktar ni oss, vi kommer då att undersöka möjligheten att bygga en integration åt er.


Vad är skillnaden på Invoice och Core?

Anysys Invoice är vår kompletta tjänst som erbjuder tolkning, granskning, kontering, attest, inköpsordermatchning med mera. I Anysys Core har vi skalat bort funktioner för kontering, attestering och arkivering.


Den här webbplatsen använder cookies.
Integritetspolicy OK